SadeceHosting.com Rezilliği

sadecehosting-com_kontrol-panel-fiyat
Yukarıdaki görselde dikkat ederseniz hosting paketi için ekstra 100 MB web alanı için istenen ücret TAM OLARAK 46 $ YANI 83 TURK LIRASI.

Park ettiğim başka bir alan adı içi sadecehosting kontrol panelini kurcalarken yukarıdaki resmi görünce şok oldum. Almak istediğim ya da ihtiyacım olduğu için değil ama bu duruma sessiz kalmamak adına yazıyorum. Acayip gıcık oldum yukarıdaki resmi görünce !

Sadecehosting.com‘u nasıl bilirsiniz ? diye soranlara söylüyorum… Bir çok yabancı hosting şirketleri tonlarca alanı bedava dağıta dursun bizim hosting şirketlerimiz (bunlar arasında sadecehosting.com başı çekiyor) insanlarla dalga geçer gibi 100 mb lık alan için 46 Dolar isteyebilecek kadar  b… bir firma…

Sadecehosting.com ‘dan bir paket almış ve yükseltmek istiyorsanız, sakın paketinizi yükseltmeyin. Onun yerine daha üst bir paket alın ya da siz en iyisi hosting şirketinizi değiştirin. Eğer paket ücretinizi senelik yatırmışsanız, kalan aylar yandı. Türkiye’nin en kaliteli hosting şirketlerinde biri diye bildiğim bu firma, şu resmi vermemeliydi. Ayıp ya…!

(19.01.2016) Güncelleme:

Yoğun ilgiden dolayı bu eklemeyi yapmayı uygun gördüm. Bu yazıyı 2012’de yazmıştım. Sene 2016 oldu. Hiç bir şey değişmedi. (Dolar kuru hariç)  ARTIK 46 DOLAR, 140 TL’YE YAKLAŞTI.

Aslında ilk başta aklıma hayrına 200 1000 TL’ye 1 TB’lık bir disk alıp, firmaya veresim geldi. [1 TB  =  10.000 (onbin) 100 MB] Yani onbin kişiye 100 MB’lık alan sağlayacak bir diskin bedeli yaklaşık 200 1000 TürkLirası. Bu durumda ağzımdan çıkan lafları buraya yazsaydım mahkemelerde sürüm sürüm sürünürdüm 🙂

Bu yazıdaki hedefi “A” firması “B” firması olarak algılamayın. Ben sadecehosting kullanıyordum dolayısıyla gördüğümü yazdım.  Yabancı firmalarla aradaki bu kadar farkın açıklaması var mı bilmiyorum ama, insanları aptal yerine koyar gibi fiyatlandırma yapan firmalara sakın gitmeyin!

BENİM NAÇİZANE TAVSİYEM BUDUR!

Cinlerden Kurtulma Yolları – 2

İNTERNETTEN TANIŞTIĞINIZ VE SİZE YARDIM EDECEĞİNİ SÖYLEYEN İNSANLARA İNANMAYINIZ !

English: Allah in stone in Rohtas Fort, Distri...
English: Allah in stone in Rohtas Fort, District Jhelum, Punjab, Pakistan (Photo credit: Wikipedia)

Arkadaşlar bu sayfaya gelen bazı kişiler benden yardım istedi. Fakat bilgiler yazının altında bulunan kaynaktan alınmıştı. Hoca ya da dini bir görevli olmadığım gibi konuyla ilgili eğitimimde yoktur. Lütfen böylesine önemli konularda bu işi bilen kişilerle iletişim kurunuz. Konuyla ilgili aşağıda bir kaç link paylaşıyorum.

 

  • Ruh İnsan Cin adlı kitabı okumak ya da indirmek için burayı tıklayın. (Bedava)
  • Dua ve Zikir adlı kitabı okumak ya da indirmek için burayı tıklayın. (Bedava)

Cinlerle İlk Tanışma ve Kurtulma Yolları – 1

Demon earth
(Photo credit: Wikipedia)

İNTERNETTEN TANIŞTIĞINIZ VE SİZE YARDIM EDECEĞİNİ SÖYLEYENLERE İNANMAYINIZ !

Arkadaşlar bu sayfaya gelen bazı kişiler benden yardım istedi. Fakat bilgiler yazının altında bulunan kaynaktan alınmıştı. Hoca ya da dini bir görevli olmadığım gibi konuyla ilgili eğitimimde yoktur. Lütfen böylesine önemli konularda bu işi bilen kişilerle iletişim kurunuz. Konuyla ilgili aşağıda bir kaç link paylaşıyorum.

 

  • Ruh İnsan Cin adlı kitabı okumak ya da indirmek için burayı tıklayın. (Bedava)
  • Dua ve Zikir adlı kitabı okumak ya da indirmek için burayı tıklayın. (Bedava)

Ekmekle Balık Avlayan Kuş (Video)

Ekmekle Balik Avlayan Kus from Ömer Serdar Ören on Vimeo.

Suyun kenarında ağzındaki ekmekle ne yaptığını anlayamaya çalıştığımız kuşun marifetini görünce çok şaşıracaksınız !

Yeni Bir Bilgisayar

Aslında uzun zamandır notebook kullanan biri olarak, büyük ekranlı PC’ler her zaman ilk tercihim olmuştu. Ama artık değişen konjonktür  itibari ile bir netbook alayım dedim. Fazla para vermemek için 2. el bir netbook buldum, üstelik neredeyse yarı fiyatına ve sıfır ayarında. İkinci el olmasından dolayı recovery yaparak başladığım bu maceraya, netbook’u kullanmak için gerek ve yeter her şey (programlar, dosyalar, windows güncellemeleri vs. ) tam bir gün sürdü. Bir daha PC değişimi mi… Uzun bir süre için kesinlikle yok hatta recovery’ye bile tahammülüm yok !

Bu arada belirtmem gerekir ki netbook;  özellik ve donanım itibari ile pek bir şey vaat etmese de internette gezinmek, film izlemek, ofis dosyaları gibi klasikler için yeterli ve inanılmaz şarj süresi var. 4 saattir wi-fi dahil kullandığım netbook bana hala %41 (2 saat 55 dk ) daha kullanabileceğimi söylerek beni benden almayı bilmiştir. (HP Mini 110-3650ST )

Kıssadan Hisse (Tutumluluk)

kumbara-tasarruf-manedi-para-tutumluluk

Beş yaşında idim. Rahmetli babaannem pirinç ayıklıyordu.
Bir tane yere düştü.
Babaannem eğildi aramaya başladı.
Sağa bakıyor sola bakıyor bulmaya çalışıyordu.
Çocukluk iste
-Aman babaanne dedim.
– Bir pirinç tanesi için bu kadar caba harcamaya yorulmaya değer mi?

Rahmetli ilk defa sertleşti bana karşı öfkeyle doğruldu.
-Sen oturduğun yerden ahkâm kesiyorsun ‘ dedi.
– Hiç pirinç üretilirken gördün mü? İnsanlar ne kadar zorluk çekiyorlar. Bir pirinç tanesinde kaç insanin göz nuru alın teri emeği çilesi var biliyor musun?’
Utancımdan kıpkırmızı olmuştum.

Aradan yıllar geçti.
Hukuk Fakültesinde öğrenciyim.
Alain’in proposlarini okuyorum.
Birden irkildim.
Babaannemi hatırladım.
Alain ;
”Bir insan yerde bir iğne görüp de eğilip almazsa bütün uygarlığa karşı ihanet etmiş olur ” diyordu.
İlave ediyordu. Bir iğnenin üretiminde binlerce insanin alın teri göz nuru el emeği vardır diyordu.

Okumaya devam et Kıssadan Hisse (Tutumluluk)

Benim Yalnız ve Güzel Ülkem

Bir yandan Millet’in vekili terör örgütü tarafından kaçırılıyor, diğer yandan istisnasız tüm komşularımız birer tehdit unsuru olarak yanı başımızda cirit atıyor. Bir yandan orta doğuda kan gövdeyi götürürken, diğer yandan yıllardır girmek için götümüzü yırttığımız avrupa kuyumuzu kazıyor.

Herkes tüm gerçeğin farkında. Kimin ne yaptığını, neler düşündüğünü herkes biliyor. Piyonlarını, atlarını, vezirlerini dikkatlice yerleştiriyorlar…

Ne için ?

Daha fazla güvenlik, daha fazla para, daha fazla güç, daha fazla barış, daha fazla mutluluk, daha fazla ve daha fazla…

Neyi ne kadar daha fazla istiyorsak, aynı oranda mahrum kalıyoruz… Belki de hayatın keşfedemediğimiz/unuttuğumuz dinamikleri arasında, bizim için özenle hazırlanmış bir hile var…

Böyle bir dünyada gelecekten bahsederken olabildiğince iyimser olmak gerekir. İyimserlik derken; polyanna misali, umursamazca…

Kominizm, sosyalizm, humanizm, feminizm, kapitalizm, globalizm, aktivizm,elitizm, dualizm, fatalizm, semitizm, marksizm vs… Hepsinin ortak bir paydası var. Görebilirseniz…

Sözlerime V for Vendetta filminden bir alıntıyla son veriyorum…

Hareketinizden suçlanacak biz değiliz… Bunu kanıtladınız… Bu yüzden kötülüğün üstüne şeker serpeceğiz…

Hangi Ayda Ne Yemeli

OCAK

Balık: Kefal, tekir,kırlangıç, strongilos, levrek, morina, yengeç, yılanbalığı, karides
Sebze: Kereviz, lahana, brüksel lahanası, brokoli, havuç, pırasa, ıspanak, pazı, karaturp, kırmızı turp
Meyve: Elma,nar, portakal, armut, ayva, greyfurt
Bu ay sofranızdan eksik etmeyin:
Sebze ve et suyu ile hazırlanmış çorbaları sofranızdan eksik etmeyin. Hareketsiz geçen soğuk kış günlerinde çorbalar bağırsak sistemini düzenler. Soğuk havalarda vücuda direnç veren balık ve baklagiller de en çok tüketilmesi gereken besinlerden.

ŞUBAT
Balık: Uskumru, istavrit, lüfer, palamut, tekir, kefal, kalkan, gümüş balığı, midye, istakoz, somon, dil balığı.
Sebze: Brokoli, brüksel lahanası, karnabahar, pazı, hindibağ, ıspanak, pırasa, pancar, defneyaprağı, havuç, frenk soğanı, turp.
Meyve: Elma, portakal, muz, armut, greyfurt, ayva.
Bu ay sofranızdan eksik etmeyin:
Kansere karşı etkili lahanagilleri (lahana, brüksel lahanası, karnabahar ve brokoli) sık sık yiyin. Bol betakaroten içeren havu ile salata, zeytinyağlı yemek veya havuç suyu hazırlayın.

Okumaya devam et Hangi Ayda Ne Yemeli